Проект
«Я — лідер»
Мета: розвивати лідерські здібності у дітей та учнівської молоді. Формувати та практично підтверджувати своїми справами громадську думку щодо серйозності та відповідальності дітей-лідерів у питаннях організації діяльності своїх органів самоврядування.
Напрями діяльності:
• розширення знань та практичних вмінь юних лідерів, дітей з організаторськими здібностями у сфері правознавства та правозахисту, психології, менеджменту організацій, журналістики та ін., розвиток і вдосконалення комунікативних вмінь;
• розвиток соціальної активності у якнайбільшої кількості дітей та учнівської молоді;
• організація роботи з дітьми молодшого та середнього шкільного віку у напрямі розвитку у них організаторських та лідерських навичок.
Завдання:
• виявлення дітей з організаторськими здібностями, розкриття їх організаторського таланту, допомога у пізнанні себе;
• заохочування дітей до участі в соціально значимих програмах, проектах, заходах, у діяльності громадських організацій;
• розвиток та удосконалення організаторських і лідерських умінь та навичок;
• впровадження традиції проведення щорічних конкурсів, відзначення кращих лідерів учнівської молоді.
Види діяльності
Опитування та анкетування
(готуються і аналізуються спільно зі спеціалістами)
Орієнтовна тематика:
• «Лідером народжуються чи лідером стають»
• «Що означає бути лідером»
• «Чи бачите ви в собі лідера. Чому?»
• «Лідер очима дітей»
• «Вміння і навички справжнього лідера»
• «Я став лідером, тому що…».
Рейтингові опитування на визначення найактивніших та найдієвіших лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді тощо.
Відповідальні: комісія преси та інформації, організаційний комітет.
Налагодження партнерських відносин
Можливі партнери:
1. Державні та недержавні структури, заклади, організації:
• управління у справах сім’ї та молоді;
• служба у справах неповнолітніх;
• соціальні служби для молоді;
• дитячі громадські організації;
• центри підтримки творчих ініціатив;
• бізнес-центри;
• тренінгові центри тощо.
2. Спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги, юристи.
Відповідальні: комісія партнерства та міжнародних відносин, організаційний комітет.
Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
1. Тренінги.
Орієнтовна тематика:
– соціальна активність;
– психологія успіху;
– командоутворення;
– особистісний ріст;
– толерантність.
2. Круглі столи.
Орієнтовна тематика:
– «Шляхи удосконалення роботи органів самоврядування дітей та учнівської молоді»
– «Партнерство в роботі органів самоврядування дітей та учнівської молоді»
– «Діти-лідери — ініціатори цікавого та змістовного життя і діяльності своїх ровесників».
3. Ділові ігри.
Орієнтовний перелік:
• переговори;
• дерево рішень;
• акваріум;
• проведення ділових зустрічей, нарад, засідань;
• карусель.
4. Програми «Рівний – рівному», «Громадсько активні школи».
5. Навчальний курс «Ми – громадяни України».
6. Обмін досвідом з лідерами самоврядування різних регіонів області, України та зарубіжжя.
Відповідальні: комісія загальної середньої та позашкільної освіти, організаційний комітет.
Організація і проведення культурно-масових заходів
Орієнтовний перелік заходів:
1. Конкурсні програми:
Орієнтовна тематика:
• «Лідер року»
• «Республіка дітей у державі дорослих»
• «Конкурс іміджмейкерів»
• «Ми — команда».
2. Зустрічі та вечірки в «Лідер-клубі».
3. Літні оздоровчі табори для дітей-лідерів.
Відповідальні: комісія культури та дозвілля, організаційний комітет.
Презентація результатів діяльності
Орієнтовний перелік форм презентацій:
• інформаційні матеріали у пресі, на радіо та телебаченні, на сторінках веб-сайтів;
• круглі столи, ток-шоу;
• книги, брошури, плакати, листівки тощо.
Відповідальні: комісія преси та інформації, організаційний комітет.
Залишити відповідь