Проект
«Лідери – з дитинства!»
Мета: спрямувати дії старшокласників на навчання та розвиток молодших школярів та підготовку нової лідерської зміни.
Завдання:
• створювати інформаційний банк даних дитячих ігор та сценаріїв;
• допомагати у навчанні молодшим школярам;
• розвивати учнівське самоврядування серед учнів молодшої школи;
• формувати у молодших школярів почуття відповідальності, навички роботи в команді.
Види діяльності
Налагодження партнерських стосунків
Можливі партнери:
• управління (відділ) освіти;
• ЗМІ;
• служба у справах дітей;
• школи;
• директори;
• заступники директора з виховної роботи;
• педагоги;
• психологи навчальних закладів;
• педагоги-організатори;
• соціальні педагоги навчальних закладів;
• класні керівники;
• батьки;
• координатори учнівського самоврядування;
• громадські та молодіжні організації та ін.
Відповідальні: комісії партнерства та міжнародних відносин, по роботі з дітьми молодшого та середнього шкільного віку.
Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
• тренінги розвитку творчого мислення;
• психологічні тренінги: тренування пам’яті, комунікативних навичок;
• проведення позашкільних занять;
• позаурочні заняття з метою допомоги у навчанні.
Відповідальні: комісії загальної середньої та позашкільної освіти, по роботі з дітьми молодшого та середнього шкільного віку.
Організація і проведення культурно-масових заходів
Орієнтовний перелік заходів:
• ток-шоу, круглі столи;
• консультації зі спеціалістами;
• постановка казок;
• ігри (на згуртування, інтелектуальні, рольові тощо).
Відповідальні: комісії культури та дозвілля, по роботі з дітьми молодшого та середнього шкільного віку.
Презентація діяльності
Орієнтовний перелік форм презентацій:
– матеріали у регіональній пресі, постійні рубрики, колонки;
– рубрики на веб-сайті.
Відповідальні: комісії преси та інформації, по роботі з дітьми молодшого та середнього шкільного віку.
Залишити відповідь