[ST-breadcrumb]


Стріли Амура

Стріли Амура

За кулісами звучать слова

ВЕД.1 Життя без кохання,
Життя без любові –
То небо без сонця, то небо прозоре!
Життя неможливе,
Воно не існує,
Коли наше серце любові не чує.

ВЕД. 2 Мудрець повідав істину людині:
Кохання й миле серце – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині,
Отак і їх ніщо не роз’єдна.
Ведучі виходять на сцену.
ВЕД,1 – Добрий вечір, дорогі гості!
ВЕД. 2 – Вітаємо всіх закоханих!
ВЕД,1 – і співчуваємо тим не закоханим, що залишилися вдома…
ВЕД. 2- Ми зустрілися напередодні свята, яке святкує вся планета
Вед 1 Адже завтра свято кохання, свято найкращого почуття, що окриляє, дає сили і натхнення, радість і захоплення.
Вед 2 Завтра саме той день, коли можна освідчитися в коханні, зробити найнеможливіші вчинки, тому що –
Неможливе – прекрасне
Вед 1 Закохані творять чудеса!
ВЕД. 2 Якщо троянди – то їх мільйон
Якщо напис на асфальті «Я тебе кохаю»- то метровими літерами!
Вед 1 Сьогодні свято для всіх присутніх!
ВЕД. 2 Кожен бажаючий матиме можливість створити валентинку, виграти приз у конкурсах.
ВЕД,1 – Так, справді, сьогодні свято для всіх. Спочатку ми зустрінемо пари, які беруть участь в боротьбі за головний приз. Тож зустрічаймо –
Пара №1
Пара №2
Пара №3
Пара №4
Пара №5
Пара №6
Пара №7
ВЕД. 1 – На нашому святі присутнє журі – експерти в питаннях кохання
Незалежний експерт – директор ЦДЮТ Собко Наталія Сергіївна.
Заступник директора ЦДЮТ – Меквабішвілі Тетяна Миколаївна;
Методист ЦДЮТ – Моргун Альбіна Миколаївна;
Голова Миронівської районної ради дітей «Лідер» Кулакова Тетяна
Вед 1 Увага! Завдання для пар. Винесіть кожній парі маршрутний лист та ручку. На зворотньому боці пара записує своє прізвище, ім.`я, школу в якій навчаються.
ВЕД. 2. Роздивіться уважно маршрутний лист. Там 7 станцій. Ви проходите їх лише в тій послідовності, яка зазначена. На кожній станції ви заробляєте бали та частинку до валентинки. Зверніть увагу. В усіх остання станція «Творча». Пройшовши 6 станцій ви повертаєтеся у актову залу на останню станцію. Журі здаєте маршрутні листи і йдете робити валентинки, з тих кусочків, що назбирали на різних станціях. Парі, що прибігла першою, надається бонусних 5 балів. Склавши валентинки парам надається 5 хв придумати представлення своєї пари. Потім, по черзі прибуття з валентинками преставляєте себе. Пари змагаються за звання
– Творча пара
– Інтелектуальна
– Пісенна
– Казкова
– Найкмітливіша
– Артистична
– Оригінальність
– Головна пара вечора
Вед 1 – Отже , пари увага! Час пішов!
– Казкова (назвати казки про кохання.(«Попелюшка», «Спляча красуня»…) за кожну казку 1 бал.) Якщо казок більше 5 дається сердечко-основа для валентинки, якщо менше – маленьке сердечко.
– Пісенна (назвати пісню про кохання й проспівати фразу чи приспів («Вечная любовь», «Я не отдам тебя никому»)) за кожну пісню 1 бал.) Якщо пісень більше 5 дається амурчик, якщо менше крильця.
– Рожева скринька. Парам потрібно вгадати, що в ній, задавати 5 питань на які отримати відповідь так, або ні. За вгаданий предмет пара отримує 1 бал та фломастер. якщо не вгадали то нічого.
Рожева скринька
Один із головних героїв Дня Святого Валентина (Амур)
Один із атрибутів Дня Святого Валентина (стріла)
Один із символів Дня Святого Валентина (голуби)
Емблема Дня Святого Валентина (червона троянда)
– Вікторина
Дати відповіді на 5 питаннь. За кожну правильну відповідь 1 бал. За всі правильні відповіді побажання, за менше – вислови про кохання.
Вікторина
1. Єпископ Валентин жив у …(Римі)
2. За що був страчений Валентин? (за проведення весільних церемоній)
3. Чия дочка покохала Валентина? (тюремщика)
4. Яка особливість була в дочки? (вона була сліпа)
5. Що з нею сталося, як стратили Валентина? (появився зір)
– Лотерея якщо зірвавши серця є вислів «Я тебе кохаю», отримують 5 балів. 10 лотерей 3 виграшні.
– Поетична
З поданих слів скласти вірш . За 100% відтворення 5 балів та аркуш паперу.
За переплутані слова, але з дотриманням рими 3 бали та аркуш паперу.(амурчики) — Творча
Станція , на якій роблять валентинки. На партах клей, ножиці. Час 5 хвилин після прибуття останньої пари. Крім вітальних листівок пари придумують собі представлення. Відповідно останній парі на підготовку залишається лише 5 хв.
Вед 1 Поки пари змагаються за головний приз та звання «кращої пари» ми продовжуємо наший вечір з глядачами.
Вед 2 Без вітальних листівок «Валентинок» неможливий день Св. Валентина. А найдорожчий подарунок, це той, що зроблений своїми руками. Запрошуємо бажаючих на майстер клас. Його проведе депутат Миронівської районної ради дітей «Лідер» Ковницька Анастасія
– Всім привіт. З підручного матеріалу легко зробити цікавих сюрпризів, як виявилося валентинки не виняток. Запрошую підійти найсміливішого хлопця. – Ти вже купив валентинку? А сам вмієш її виготовити? Зараз спробуємо! Кожен вдома може знайти порожню коробку від сірників. Я знайшла дві. Тримай – одна тобі. Спочатку ми її обклеїмо червоним папером. (в зал)- Ви вдома можете обклеїти її будь-яким кольором та прикрасити чим завгодно за бажанням. Ми прикрасимо бісером!
Серединку коробки можна зафарбувати, або теж заклеїти, що ми і зробимо. В нас вийшла шкатулка – сюрприз. Нам залишилося лише зробити сюрприз та прикріпити його. Сюрпризом в нас буде сердечко, а щоб воно трималося, ми зробимо пружинку.
Отже увага! Хлопці продемонструйте залу свої чарівні валентинки.
В такі валентинки можна покласти справжній подарунок – прикрасу, брилок чи підвіску до мобільного телефону.
-Вед 1 . Відомо, що саме Амур пускає стріли, й люди закохуються. На нашому святі теж є Амур. Запрошуємо ввійти його під гучні оплески.
Зявляється Амур.
– Доброго вечора всім закоханим і тим хто мріє закохатися! Я не чарівник і не виконую бажання! Але обіцяю що вам буде весело й найактивніші отримують подаруночки.
1- конкурс. «Веселі рукавички»
– Запрошуються 5 бажаючих хлопців та дівчат . Вони стають навпроти один одного.
Хлопці одягають сорочки, дівчата рукавиці. На швидкість дівчата застібають ґудзики.
Потім на швидкість їх розстібають. Хто швидше виконав завдання. Той і переміг.
2- конкурс «Поцілуй і напиши»
Викликають із залу двох хлопців. Кожен набирає команду з 5-7 дівчат. Біля хлопців стілець, аркуш паперу та ручка. Напроти за 2 метри дівчата стоять одна за одною.
Завдання: поцілувати дівчину в щічку, повернутися до стільчика і записати імя. Виграє той хлопець, хто перший справився із завданням.
Богдан
– На сцену запрошуємо чарівних дівчат Настю Ковницьку та Юлію Гончар з піснею «Мой любимый самый»
3 конкурс
«Танець з предметами»
Під запропоновану музику хлопці танцюють з пропонованим предметом (пуста пластикова пляшка, або стілець) Переміг той, хто найоригінальніше справився із завданням.
Юля
– Запрошуємо всіх встати, і вийти . Ми весело з вами потанцюємо новий танець.
Масовий танець «Соку бачі»
4 конкурс «Супер хлопець, супер дівчина.»
Запрошують рівну кількість хлопців та дівчат (нпр. 3) Завдання: зібрати по залу якнайбільше речей. Кожна річ 1 б. Можна знімати взуття, одяг, аксесуари. Хто збере найбільшу кількість речей, той і виграв звання «Супер хлопець» «Супер дівчина.»
5 конкурс «Напиши мені про кохання»
Індіець Дипак Саял зумів 100 разів написати «Я тебе кохаю» іще один раз «Ви мені подобаєтеся» на одному зернятку рису. Цим він завоював руку і серце коханої.
Завдання: на макаронному виробі ракушці написати «Кохана моя».
Хто більше помістить висловів, той і переміг.
6-й конкурс «Танець навпаки»
Пари виконали своє завдання! Тож до представлення запрошуємо
Пара__________________________________________________
Пара__________________________________________________
Пара__________________________________________________
Пара__________________________________________________
Пара__________________________________________________
Пара__________________________________________________
Пара__________________________________________________
Журі підраховує бали та визначає переможця ми запрошуємо всі пари та зал затанцювати масовий танець «Chokolate»
– До нас на свято завітав Володимир Голубенко. Ми зустрінемо його теплими оплесками та із задоволенням послухаємо пісні.
Пісні у виконанні Володимира Голубенка.
Для вітального слова та нагородження пар на сцену запрошуємо…
Для вручення подарунку парі переможниці запрошуємо…

Чумчій Надія Борисівна
керівник гуртка "Старшокласник"
Миронівський район

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

13 + 18 =