Проект
«Заочна подорож»
Мета: розширити знання дітей про історію, географію, культуру різних регіонів області, України, світу.
Завдання:
• залучення дітей до фотографування та відеозйомки історичних місць, заповідників, красивих куточків області, України, світу;
• розвиток уміння і навичок фотографування, відеозйомки, монтування слайд-шоу, відеосюжетів, відеофільмів, роботи з персональним комп’ютером, мультимедійними системами тощо;
• навчання дітей-редакторів, журналістів з метою підготовки змісту, текстових матеріалів заочних подорожей;
• підготовка екскурсоводів заочних подорожей тощо.
Види діяльності
Опитування та анкетування
(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)
Орієнтовна тематика:
• «Куди я хочу подорожувати»
• «Які місця у світі мене цікавлять»
• «Що найбільше мені сподобалося в подорожі»
• «Чи хотів би я працювати у шкільному туристичному агентстві «Заочна подорож»
Відповідальні: комісії преси та інформації, екології та краєзнавства.
Налагодження партнерських відносин
Можливі партнери:
• батьки;
• вчителі історії та географії;
• бібліотекарі;
• працівники музеїв;
• спеціалісти-фотографи;
• фотостудії, що працюють на базі позашкільних навчальних закладів;
• туристичні агентства тощо.
Відповідальні: комісія партнерства та міжнародних відносин, екології та краєзнавства.
Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
• тренінги;
• майстер-класи;
• фокус-групи тощо.
Відповідальні: комісії загальної середньої та позашкільної освіти, екології та краєзнавства.
Організація і проведення культурно-масових заходів
Орієнтовний перелік заходів:
• стінгазети;
• фотовиставки;
• конкурси творчих робіт на тему заочної подорожі;
• вікторини, дискусії, дебати;
• конкурсно-розважальні програми тощо.
Відповідальні: комісії культури та дозвілля, екології та краєзнавства.
Презентація результатів діяльності
Орієнтовний перелік форм презентацій:
• фотогазети, фотовиставки, виготовлення буклетів;
• конкурси творчих робіт на тему заочної подорожі;
• вікторини, дискусії, дебати;
• статті у шкільні та місцеві засоби масової інформації тощо.
Відповідальні: комісії преси та інформації, екології та краєзнавства.
Залишити відповідь