[ST-breadcrumb]


Проект “Я – лідер”

Проект 
«Я — лідер»

Мета: розвивати лідерські здібності у дітей та учнівської молоді. Формувати та практично підтверджувати своїми справами громадську думку щодо серйозності та відповідальності дітей-лідерів у питаннях організації діяльності своїх органів самоврядування.

Напрями діяльності:
•    розширення знань та практичних вмінь юних лідерів, дітей з організаторськими здібностями у сфері правознавства та правозахисту, психології, менеджменту організацій, журналістики та ін., розвиток і вдосконалення комунікативних вмінь;
•    розвиток соціальної активності у якнайбільшої кількості дітей та учнівської молоді;
•    організація роботи з дітьми молодшого та середнього шкільного віку у напрямі розвитку у них організаторських та лідерських навичок.

Завдання:
•    виявлення дітей з організаторськими здібностями, розкриття їх організаторського таланту, допомога у пізнанні себе;
•    заохочування дітей до участі в соціально значимих програмах, проектах, заходах, у діяльності громадських організацій;
•    розвиток та удосконалення організаторських і лідерських умінь та навичок;
•    впровадження традиції проведення щорічних конкурсів, відзначення кращих лідерів учнівської молоді.

Види діяльності

Опитування та анкетування
(готуються і аналізуються спільно зі спеціалістами)
Орієнтовна тематика:

•    «Лідером народжуються чи лідером стають»
•    «Що означає бути лідером»
•    «Чи бачите ви в собі лідера. Чому?»
•    «Лідер очима дітей»
•    «Вміння і навички справжнього лідера»
•    «Я став лідером, тому що…».
Рейтингові опитування на визначення найактивніших та найдієвіших лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді тощо.

Відповідальні: комісія преси та інформації, організаційний комітет.

Налагодження партнерських відносин
Можливі партнери:
1.    Державні та недержавні структури, заклади, організації:
•    управління у справах сім’ї та молоді;
•    служба у справах неповнолітніх;
•    соціальні служби для молоді;
•    дитячі громадські організації;
•    центри підтримки творчих ініціатив;
•    бізнес-центри;
•    тренінгові центри тощо.
2.    Спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги, юристи.

Відповідальні: комісія партнерства та міжнародних відносин, організаційний комітет.

Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
1.    Тренінги.
Орієнтовна тематика:
– соціальна активність;
– психологія успіху;
– командоутворення;
– особистісний ріст;
– толерантність.
2.    Круглі столи.
Орієнтовна тематика:
– «Шляхи удосконалення роботи органів самоврядування дітей та учнівської молоді»
– «Партнерство в роботі органів самоврядування дітей та учнівської молоді»
– «Діти-лідери — ініціатори цікавого та змістовного життя і діяльності своїх ровесників».
3.    Ділові ігри.
Орієнтовний перелік:
•    переговори;
•    дерево рішень;
•    акваріум;
•    проведення ділових зустрічей, нарад, засідань;
•    карусель.
4.    Програми «Рівний – рівному», «Громадсько активні школи».
5.    Навчальний курс «Ми – громадяни України».
6.    Обмін досвідом з лідерами самоврядування різних регіонів області, України та зарубіжжя.

Відповідальні: комісія загальної середньої та позашкільної освіти, організаційний комітет.

Організація і проведення культурно-масових заходів
Орієнтовний перелік заходів:
1.    Конкурсні програми:
Орієнтовна тематика:
•    «Лідер року»
•    «Республіка дітей у державі дорослих»
•    «Конкурс іміджмейкерів»
•    «Ми — команда».
2.    Зустрічі та вечірки в «Лідер-клубі».
3.    Літні оздоровчі табори для дітей-лідерів.

Відповідальні: комісія культури та дозвілля, організаційний комітет.

Презентація результатів діяльності 
Орієнтовний перелік форм презентацій:
•    інформаційні матеріали у пресі, на радіо та телебаченні, на сторінках веб-сайтів;
•    круглі столи, ток-шоу;
•    книги, брошури, плакати, листівки тощо.

Відповідальні: комісія преси та інформації, організаційний комітет.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 − fourteen =