[ST-breadcrumb]


Проект «Школа лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді»

Проект 
«Школа лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді»

Мета: забезпечити постійний професіональний ріст дітей-лідерів та координаторів, їх інформованість щодо нормативної та методичної бази діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді.

Завдання:
•    організація та систематичне проведення навчальної сесії обласної Школи лідерів;
•    створення системи навчання дітей-лідерів та їх координаторів;
•    організація та проведення виїзної сесії для навчання команд лідерів регіонів області;
•    робота заочної Школи лідерів через мережу Інтернет.

Види діяльності

Опитування та анкетування
(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)
Орієнтовна тематика:

•    такі, що розкривають потреби у навчанні, інформації, методичних матеріалах;
•    такі, що допоможуть проаналізувати результативність діяльності обласної та регіональних шкіл лідерів;
•    такі, що визначають готовність дорослих чи дітей увійти до команди організаторів діяльності шкіл лідерів у регіонах.

Відповідальні: комісія преси та інформації, організаційний комітет.

Налагодження партнерських відносин 
Можливі партнери:
1.    Державні та недержавні структури, заклади, організації:
•    управління та відділи освіти і науки;
•    управління у справах сім’ї та молоді;
•    соціальні служби молоді;
•    тренінгові центри; центри підтримки творчих ініціатив;
•    дитячі та молодіжні громадські організації;
•    спілка підприємців;
•    комерційні структури.
2.    Спеціалісти: педагоги, психологи, соціальні педагоги, юристи, журналісти, економісти.
3.    Батьки.

Відповідальні: комісія партнерства та міжнародних відносин, організаційний комітет.

Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
Орієнтовна тематика:

1.    Дискусії.
•    «Хто в школі господар?»
•    «Учнівське самоврядування — міф чи реальність?»
•    «Учнівське самоврядування — незалежність чи підпорядкованість?» тощо.
2.    Тренінгові заняття.
2.1.    Основи лідерства:
– «Особистість лідера»
– «Імідж лідера»
– «Вміння і навички лідера»
– «Лідер — душа колективу»
– «Відповідальність. Авторитет».
2.2.    Життєвий успіх:
– «Проектування моделі УСПІХУ»
– «Проектування моделі ГАРМОНІЇ»
– «Побудова траєкторії життєвого успіху»
– «Поняття «життєвий успіх», його складові».
2.3.    Організаторська майстерність:
– «Зацікавити…»
– «Зібрати у команду…»
– «Згуртувати…»
– «Організувати роботу…»
– «Зацікавити, переконати, залучити до партнерства…»
– «Надання консультації та практичної допомоги…».
2.4.    Організаційні моменти у підготовці заходу:
– «Розробка ідеї. Складання сценарію»
– «Підбір команди. Розподіл доручень»
– «Важливі дрібнички організатора»
– «Коло успіху».
2.5.    Ділове спілкування:
– «Секрети ділового спілкування»
– «Як підготувати публічний виступ»
– «Основи ділового етикету»
– «Висвітлення результатів»
– «Увага! Ви в ефірі!».
2.6.    Зв’язки з громадськістю:
– фокус-група;
– громадські слухання;
– самопрезентація;
– моніторинг.
3.    Проблемні лабораторії.
Орієнтовна тематика засідань:
•    «Що ми можемо самі»
•    «Кого запросити до команди»
•    «З ким співпрацювати»
•    «Як розбудити «сонних»
•    «Розвиваємось духовно»
•    «Росте лідерська зміна»
•    «Моя школа — найкраща»
•    «Єдиний шкільний колектив»
•    «Толерантність у шкільному колективі»
•    «Порушення прав дітей»
•    «Порушення прав педагогів»
•    «Людська гідність»
•    «Агресивність. Байдужість. Самотність»
•    «Дитячі та молодіжні газети і журнали»
•    «Дитячі телепрограми»
•    «Радіоновини «Говорить молодіжний радіоканал»
•    «Робота прес-центрів»
•    «Дитячі кореспондентські пункти. Власні ЗМІ».
4.    Творчі лабораторії.
Орієнтовна тематика:
•    «Фірмовий стиль організації»
•    «Нові традиції колективу»
•    «Шляхи духовного єднання членів колективу»
•    «Зміст роботи клубу «Тет-а-тет»
•    «Розробка логотипу та слогану»
•    «Створення гімну, пісні»
•    «Дизайн роздаткових та іміджевих матеріалів»
•    «Моделі одягу лідерів дитячого та молодіжного самоврядування».
5.    Проектні лабораторії.
Питання розробки, організації, впровадження, аналізу та підсумків діяльності та реалізації проектів відповідно до визначених програм діяльності.
6.    Майстер-класи.
Цільові групи:
•    координатори та організатори діяльності органів самоврядування дітей та учнівської молоді;
•    голови районних та міських органів самоврядування дітей та їх заступники;
•    голови кожної окремої комісії;
•    відповідальні за проекти;
•    відповідальні за програми;
•    відповідальні за організацію окремих заходів.

Відповідальні: комісія загальної середньої та позашкільної освіти, організаційний комітет.

Організація і проведення культурно-масових заходів
Орієнтовний перелік заходів:
1.    Посвята у слухачі Школи лідерів.
2.    Конкурсно-розважальні програми:
•    «Шлях до життєвого успіху»
•    «Я — лідер!»
•    «Ми — команда!»
•    «Лідерський супертетріс»
•    «Творчими лабіринтами до скарбу»
•    «Танцювальний марафон «Старт-тінейджер».
3.    «Велике лідерське вогнище» або «Вечірня свіча».
4.    Творчі вечори за участю лідерів самоврядування, дітей та учнівської молоді тощо.

Відповідальні: комісія культури та дозвілля, організаційний комітет.

Презентація результатів діяльності 
Орієнтовний перелік форм презентацій:
•    інформаційні матеріали, методичні матеріали, рекомендації (статті у ЗМІ, власні газети, журнали, веб-сайт, книги, брошури, буклети, плакати, листівки, календарики тощо).

Відповідальні: комісія преси та інформації, організаційний комітет.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

four × five =