Головна » - Загальні новини - » Проект “Лідери з дитинства”


Проект “Лідери з дитинства”

Проект
"Лідери з дитинства"

Актуальність проекту. Кожна школа має свій учнівський актив, який переважно складається із старшокласників. Кожного року активісти шкіл випускаються, а нова зміна лідерів ще не знає з чого починати і як правильно діяти. Тому активна діяльність учнівських рад та парламентів призупиняється на декілька місяців, поки новий актив не набереться знань та досвіду. Щоб діяльність органів учнівського самоврядування була суцільним потоком розвитку, самовдосконалення та яскравого шкільного життя треба починати готувати лідерів ще з молодшої ланки. Адже якщо старшокласники передаватимуть поступово свій досвід учням молодшого та середнього шкільного віку, це дозволить залучити більшу кількість дітей до роботи в органах учнівського самоврядування, а також підвищить активність та результативність їх діяльності.

Мета: спрямувати дії старшокласників на навчання та розвиток учнів молодшого та середнього шкільного віку; сприяти підготовці нової лідерської зміни; розвивати активність, відкритість дітей через участь у виховних заходах, вчити їх співпрацювати, спілкуватися, обмінюватися ідеями; сприяти особистісному розвитку школярів, формувати активну громадянську позицію, практичні уміння, навички; прищеплювати почуття любові, дружби; виховувати соціокультурну особистість.
 
Завдання:
•    створювати інформаційний банк даних дитячих ігор та сценаріїв;
•    розвивати учнівське самоврядування серед учнів молодшої та середньої ланки;
•    формувати активну життєву позицію, розвивати пізнавальну активність, творчість, фізичні здібності учнів;
•    формувати у молодших школярів почуття відповідальності, навички роботи в команді.
 
Термін проведення: вересня 2014-січня2015 н.р.

Етапи реалізації

І етап (1 вересня – 15 жовтня 2014 року)
•    створити робочу групу, у скаладі якої будуть учні старшого шкільного віку;
•    протягом місяця зібрати банк даних ігр (на згуртування, інтелектуальні, рольові тощо), сценаріїв, тернінгів, пісень для роботи з учнями молодшого та середнього шкільного віку;
•    створити список груп старшокласників, які будуть відповідати за визначені їм класи учнів молодшого та середнього шкільного віку;
•    провести навчальні тренінги по роботі з учнями молодшого та середнього шкільного віку;
•    кожен старшокласник складає спільно з класним керівником класу графік заходів (не тільки за календарними святами), а також визаначає або один день або щодня після певної переви буде проводити прогом року різноманітні ігри.
 
ІІ етап (15 жовтня 2014 року – квітень 2015 року)
•    проведення заходів для учнів молодшого та середнього шкільного віку;
Орієнтовні заходи (сценарії додаються):
–       навчально-виховна гра «Веселий експрес»;
–       спортивна гра «Веселі старти»;
–       ярмарок «Осінь щедра, осінь мила…»;
–       конкурс малюнків на асфальті до Дня маши¬нобудівника;
–       конкурс малюнків «Увага! Діти на дорозі!»;
–       інструкція-гра «Малечі про знайомі речі»;
–       свято осені;
–       тощо.
•    проведення ігор щодня або щотижня з учнями молодшого та середнього шкільного віку.
 
ІІІ етап (травень 2015)
•    підведення підсумків між організаторами;
•    підведення підсумків між учасників.
 
Налагодження партнерських відносин:
–       управління (відділ) освіти;
–       ЗМІ;
–       служба у справах дітей;
–       школи;
–       директори;
–       заступники директора з виховної роботи;
–       педагоги;
–       психологи навчальних закладів;
–       педагоги-організатори;
–       соціальні педагоги навчальних закладів;
–       класні керівники;
–       батьки;
–       координатори учнівського самоврядування;
–       громадські та молодіжні організації та ін.
 
Презентація результатів діяльності:
–         Сайт та група в соціальній мережі ВКонтатке обласної ради дітей Київщини;
–         Роздаткові буклети, листівки, плакати;
–         Публікації у газетах та журналах області, районів (міст), навчальних закладів.
 
Очікувані результати:
–       активізація шкільного жит¬тя;
–       реалізація творчого потенціалу учнів, створенню й підтриман¬ню доброзичливого мікроклімату в школі;
–       розви¬ток пізнавального інтересу;
–       усвідомленню кожним свого власного внеску в спільну роботу;
–       вдосконалення уміння учнів самостійно працюва¬ти, здобувати знання та досвід;
–       використання набутих знань на практиці;
–       розвивати уміння спілкуватися, адаптуватися в мовному середовищі.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × three =