[ST-breadcrumb]


Проект «Дитяча громадська приймальня»

Проект 
«Дитяча громадська приймальня»

Мета: надати допомогу дітям та учнівській молоді у захисті їх прав та інтересів, а також у вирішенні проблемних ситуацій.

Напрями діяльності:
•    надання можливості дітям отримати консультацію (як відкриту, так і анонімну), поділитися проблемою, наболілим (психологічно розвантажитися), отримати пораду як щодо питань захисту прав дітей, так і питань, що стосуються будь-яких сфер діяльності роботи органів самоврядування дітей та учнівської молоді;
•    поширення знань серед дітей та підлітків про права та шляхи їх захисту;
•    захист прав та інтересів дітей в конкретних питаннях;
•    зменшення кількості самогубств, звертання до наркотичних засобів, бродяжництва тощо;
•    вироблення у дітей та підлітків віри у можливість і реальність захисту своїх прав та інтересів.

Завдання:
•    укладання угоди про співпрацю зі спеціалістами-консультантами;
•    підбір і навчання групи зацікавлених підлітків;
•    випуск пам’яток, листівок та іншої друкованої продукції профілактичного та інформаційного спрямування;
•    розробка, випуск і систематичне оновлення рубрики Дитяча громадська приймальня» на веб-сайті обласної ради дітей Київщини;
•    випуск постійної рубрики для дітей та підлітків у інформаційно-методичному віснику «Лідер-клуб», у газеті Школа самоврядування» та інших засобах масової інформації тощо;
•    розробка та реалізація тренінгів, ділових ігор, масових заходів, конкурсів на тему, яка найчастіше піднімається дітьми та підлітками.

Види діяльності

Опитування та анкетування
(готуються й аналізуються спільно зі спеціалістами)
Орієнтовна тематика:

•    «Чи знаю я свої права та обов’язки»
•    «Які мої права порушуються найчастіше»
•    «Шляхи захисту моїх прав та інтересів»
•    «Які права інших людей порушую я»
•    «Як я ставлюсь до своїх обов’язків».

Відповідальні: комісії преси та інформації, з питань захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях

Варіанти звернення:
•    лист поштою;
•    електронна пошта;
•    телефонний дзвінок;
•    особистий візит;
•    лист до редакції;
•    зустріч на форумі веб-сайту.

Механізм допомоги:
•    консультації по телефону;
•    письмова відповідь на листи;
•    лобіювання інтересів певних категорій дітей через відповідні комісії ради дітей;
•    підготовка і рух необхідних документів, контроль за вирішенням питання;
•    просвітницька діяльність (профілактичні заходи: роздатковий матеріал, радіопрограми, інформація на сторінках газет, сайт в Інтернеті, тренінги, ділові ігри та інше).

Налагодження партнерських відносин 
Можливі партнери:
•    психологи;
•    соціальні педагоги;
•    юристи;
•    лікарі;
•    спеціалісти управління освіти і науки;
•    спеціалісти служби у справах неповнолітніх;
•    спеціалісти кримінальної міліції у справах неповнолітніх;
•    спеціалісти соціальних служб для молоді.

Відповідальні: комісії партнерства та міжнародних відносин, з питань захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях

Навчання організаторів та учасників проекту
Форми навчальної діяльності:
•    навчальні, психологічні тренінги;
•    ділові та рольові ігри;
•    робота команд молодих лідерів-консультантів, які працюватимуть у дитячій громадській приймальні.

Відповідальні: комісії загальної середньої та позашкільної освіти, з питань захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях.

Презентація результатів діяльності
Орієнтовний перелік форм презентацій:
•    рубрика на сторінках веб-сайту, у газеті «Школа самоврядування», в інших засобах масової інформації;
•    роздаткові інформаційні матеріали, плакати, пам’ятки.

Відповідальні: комісії преси та інформації, з питань захисту прав дітей та допомоги у проблемних ситуаціях

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

one × four =