Головна » - Загальні новини - » Інтерактивний проект обласної ради дітей Київщини


Інтерактивний проект обласної ради дітей Київщини

«Відкриваємо для молоді успішні підприємства Київщини»

Актуальність проекту

Ринок праці не стоїть на місці. Тому, сьогодні він постійно потребує не тільки свіжих ідей, а й сучасних знань, високої професійної підготовки від працівників, і в першу чергу – від молоді. А професії, які були затребувані ще в недавньому минулому, досить часто втрачають свою актуальність та популярність, і замість них з'являються зовсім нові із загадковими назвами на кшталт «SMM-менеджер» або «Лайф-коуч» та інші.

Актуальність проекту полягає у зборі та узагальненні інформації про сучасні підприємства Київщини, яка допоможе випускникам закладів загальної середньої освіти у виборі майбутньої професії, їх орієнтації на ті професії, які мають попит на ринку праці області, підвищенні рівня працевлаштування молоді, формування у неї навичок самостійного пошуку роботи, організації власної самозайнятості та самореалізації.

Провідною ідеєю «Відкриваємо для молоді успішні підприємства Київщини» (далі – Проект) є поширення інформації для дітей та молоді про сучасні підприємства районів, міст, територіальних громад Київщини.

Мета та завдання

Метою Проекту є розширення актуальних знань випускників закладів загальної середньої освіти щодо можливостей вибору майбутньої професії в регіоні  та створення віртуального середовища для поширення інформації про сучасні  успішні підприємства Київщини.

Основними завданнями Проекту є:

  • залучення дітей та учнівської молоді до вивчення особливостей діяльності сучасних підприємств рідного краю;
  • організація виховної роботи, змістовного дозвілля дітей та учнівської молоді закладів загальної середньої освіти області, активізація соціальної активності підростаючого покоління, оволодіння дітьми та молоддю практичними навичками пошукової та дослідницької роботи, задоволення їхніх потреб у самореалізації та професійному  самовизначенні;
  • розширення форм співпраці з органами влади, промисловими підприємствами регіону;
  • формування у школярів стратегічного підходу до вибору майбутньої професії;
  • підвищення поінформованості учнів про можливості професійної кар’єри на сучасних підприємствах свого населеного пункту, регіону.

Розробники Проекту: департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини», обласна рада дітей Київщини.

Учасники Проекту: учні 9-11 класів закладів загальної середньої освіти, лідери органів учнівського самоврядування, депутати обласної ради дітей Київщини, педагоги, координатори органів учнівського самоврядування закладів загальної середньої та позашкільної освіти Київщини, органи місцевого самоврядування, батьківська громадськість.

Термін реалізації Проекту: січень-червень 2018 року.

Характеристика Проекту:

  • за кінцевим результатом: освітньо-профорієнтаційний;
  • за кількістю учасників: масовий;
  • за тривалістю: короткотривалий;
  • домінуючий вид діяльності: пошуковий.

Етапи проекту

Етапи Вид діяльності Терміни
Пошуково-аналітичний

· розробка Проекту, підготовка інформаційних матеріалів, поширення інформації через мережу інтернет, соціальні мережі, засоби масової інформації;

 

 

 

січень 2018

року

 

 

Практичний

· вивчити наявність та орієнтири діяльності сучасних успішних підприємств у своєму районні, місті, територіальній громаді;

·  організувати профорієнтаційні екскурсії на підприємства;

·  провести зустрічі та майстер-класи з провідними фахівцями підприємства;

·  дізнатися, в яких навчальних закладах здобували фахову підготовку спеціалісти підприємства, де вони підвищують професійну майстерність і як їм вдається відповідати викликам часу та бути успішними в нових ринкових умовах;

·  створення відеоролика та паспорту підприємства відповідно алгоритму, що додається;

·  розміщення зазначених відеороликів на сайтах закладів освіти;

·  направити відео та паспорта підприємств для узагальнення та створення віртуальної мапи-подорожі «Успішні підприємства Київщини».

протягом лютого-травня

2018 року

 

 

 

 

 

травень

2018 року

Презентаційний (підсумковий)

·  підведення підсумків роботи з реалізації Проекту;

·  узагальнення та оформлення матеріалів із реалізації Проекту, презентація результатів проектної діяльності, їх висвітлення на сайтах закладів освіти;

· створення віртуальної карти-подорожі сучасних підприємств Київщини на сайті КЗ КОР «ЦТДЮК».

червень

2018 року

 

Очікувані результати:

–  формування компетентностей випускників закладів загальної середньої освіти, необхідних для успішної професійної самореалізації та їх уміння генерувати нові ідеї й ініціативи;

–   створення бази даних професій, на які є попит на ринку праці у своєму регіоні;

– збільшення кількості проведених профорієнтаційних екскурсій на підприємства області;

– активізація популяризації сучасних підприємств серед учнівської молоді Київської області через інтернет-мережу;

– формування вмінь пошуку, аналізу, опрацювання, інтегрування, оцінювання та узагальнення інформації в різних формах і на різних типах медіа-обладнання;

– набування вміння працювати в команді, виконувати різні ролі та обов'язки, продуктивно взаємодіяти з іншими членами команди.

(Для узагальнення до КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» подається не більше 5 відеороликів успішних підприємств Київщини та відповідну кількість паспортів до них.

Тривалість одного відеоролика – до 5 хвилин.)

 

ДОДАТОК

 

Алгоритм створення відеоролика та паспорту підприємства

 

  1. Вказати назву підприємства та місце його знаходження;
  2. Дослідити історичну довідку та історії особистого успіху керівників, окремих працівників підприємства;
  3. Дізнатися про основні види діяльності, потужність та масштабність виробництва підприємства;
  4. Дослідити його спеціалізацію, кількість працівників, дізнатися фахівці яких спеціальностей задіяні у виробництві;
  5. Презентувати передові технології виробництва, організацію сучасних виробничо-господарських процесів;
  6. Вказати партнерські зв’язки, наявність імпорту/експорту, ринки реалізації продукції;
  7. Дослідити вплив підприємства на соціально-економічний потенціал району (міста), процеси регіонального розвитку;
  8. Ознайомитися з прогнозами подальшого розвитку підприємства, його планами на майбутнє;
  9. Висвітлити іншу цікаву, на ваш погляд, інформацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

twenty + 17 =